selamat datang ke blog kanak-kanak ribena . kami bukan duta ribena juga bukan ketagih ribena . tapi kami 3 orang gadis biase yang berperangai luar biasa !inilah pengalaman kami sepanjang bersahabat .ingin menderma ? meh klik heartbeat kami di bawah ni . hehe . sempat promote ni

Wednesday 11 January 2012

sorry to say. sorry to say .

 Assalamualaikum :-

lama nye tak update blog ni. siyes. masing-masing busy . busy ke ? heeee. apa cerite aku sekarang. hah. tahun ni genapnya umur kami bertiga 20 tahun. dah masuk puluhan dah . rasa tua..@____@ .kalau dah masuk 20-an ni paham-paham je laa. mesti mak cik. pak cik. kawan-kawan mak. saudara mara . cakap pasal

situasi 1 : "dah besar dah . bila nak kawen ? " .. 
situasi 2: " emm tak lama lagi laa ni " 
situasi 3 : "ni mesti dah ada boyfriend . sape ? anak sape ? belajar kat mana? "

semua situasi kat atas tu pasti berlaku punyer. siyes. percayalah . aku bercakap begitu sebab bende ni semua terjadi dekat aku. hah.sakit jugak telinge ni dengar. mak cik-mak cik ni tak de soalan lain ke nak tanya . cubalah tanya kamu suka makan apa ke . kamu suka minum air ape ke. haaa. aishh tu dah macam nak interview calon menantu. hehh ! HAHA. 

bercakap pasal boyfriend ni. hmm. entahlah . baik suami terus. tak payah couple-couple ni.heh.tapi ade ke zaman sekarang ni ada yang terus nak meminang . suka je . meminang. suka je meminang. ehhh. tak ada. ade pon mungkin sedikit . tak banyak. masing-masing sebok nak couple.aishh. 

aku kekadang tension jugak. bila sepupu sepapat mak cik pak cik aku tanya pasal aku dah ada 'calon' ke belum. bila aku jawab . 'tak ada calon pon' masing-masing tak percaya. cakap aku tipu laa. eee. kalo macam tu baik tak payah tanya. muka aku ni memang muka macam dah ada 'boyfriend' keeeee ??? curious di situuu . heee . :) *adakah muka aku ni muka gatal ?? hehhh . haipp. tak ade tak ade. HAHA.*

banyak benda aku dah lalui tahun 2011 yang lepas. ia membuatkan aku bertambah menghargai hidup. yang penting jangan la percaya sangat pada lelaki . banyak muslihat diorang ni. sorry to say. sorry to say .

ditulis oleh orked . . 


No comments: