selamat datang ke blog kanak-kanak ribena . kami bukan duta ribena juga bukan ketagih ribena . tapi kami 3 orang gadis biase yang berperangai luar biasa !inilah pengalaman kami sepanjang bersahabat .ingin menderma ? meh klik heartbeat kami di bawah ni . hehe . sempat promote ni

Wednesday 11 January 2012

bongoknye.

 Assalamualaikum :)

ee. terasa bongok pulak. apapasal aku bg pinjam phone tu kat die. dibuatnye tak pulang tak ke mampus aku . ehhhh !! apa yg ko dah buat niiiii ?? tension pulak. macam tak tau perangai die bila dah pinjam barang orang oiii . menyesal. trak senang duduk pulak aku . org bukan boleh sentuh barang aku . ni dh kenape aku bagi pulakkkk !!!

ape nk buat ni .. ape nk buat niii . senghal.. adoiiiiiiiiiii !!!! . tension. kadang2 bila dh dtg bongoknye tu bongok jugakkkk . aiii . serabut la dgn diri sendiri . Ya Allah .

orked .

No comments: