selamat datang ke blog kanak-kanak ribena . kami bukan duta ribena juga bukan ketagih ribena . tapi kami 3 orang gadis biase yang berperangai luar biasa !inilah pengalaman kami sepanjang bersahabat .ingin menderma ? meh klik heartbeat kami di bawah ni . hehe . sempat promote ni

Friday 3 June 2011

saye x suke senior tu pandang saye macam tu - orked -

haha..amacam tajuk .. gempak .. gempak .. aku dah seminggu berada di UiTM Melaka ni .. seminggu .. untuk semester 3 . fine . melati dengan aggerik memang tengah sodap cuti dekat rumah tu kan .its ok , sye x jeles . padahal dalam hati , huh . ok aku jeles sebenarnye .

berbalik kepada tittle aku dekat atas tu hah . ok sye dah mula nak serius . aku memang x suke senior yg muka macam chinese looks tu pandang aku macam tu . kau jangan senyum sorang2 boleh x . aku sangat curious di situ . dari semester lepas aku memang dah perasan dah . aku x taulah kaw senior ke same umur ngan aku . tapi aku memang rase ko senior kerana ada sebab- sebab yg tertentu .

apasal la asyik nak bertembung dengan kamu . bile dah bertembung tu tolonglah jangan senyum sorg2 . x taulah kalau aku perasan kan . kau senyum dekat org lain ker . tapi time tu ada aku sorang je . memang x de org lain selain aku dekat situ .

itu aku boleh terime sikit . tapi lebih la kalau nak hon gune kereta  bila jumpe tengah jalan kan . taulah anda senior . ade myvi merah terang . *aku memang suke warna merah terang* . haha . ok abaikan . kaw ingat aku suke . heh . menyampah ade . !!

aku x selesa la . aku nak hidup di uitm ni dalam keadaan aman & makmur . x nak ada gangguan2 yg sebegitu rupa . taulah chinese looking , pakai spek . putih . tinggi tu x de la menggalah sangat . x gemok pon . ade rupe .serba - serbi cukup . tapi aku x suke . aku x suke .aku x suke la . haishhh . geram betol aku  !


No comments: