selamat datang ke blog kanak-kanak ribena . kami bukan duta ribena juga bukan ketagih ribena . tapi kami 3 orang gadis biase yang berperangai luar biasa !inilah pengalaman kami sepanjang bersahabat .ingin menderma ? meh klik heartbeat kami di bawah ni . hehe . sempat promote ni

Monday 18 July 2011

~imam muda VS ustazah pilihan~MELATI

imam muda = seorang classmate aku kat sini dan mgkin ade feeling towards me :(
ustazah pilihan = gelaran yang diberi padaku di sini =.="

Ari tu, time ak eksiden, ima muda menampakkan keikhlasan membantu aku,, aku jadi sangat serba salah,, ok, fine,, memang ak penah tolak dia bulat2,, sebab, memang x perlu kot terima wat mase ni, masih terlalu awal,, tapi, sebabkan dia classmate ak, ak terpakse still kawan dia,, erm,, dan, aku memang cuba berbaik dengan dia, banyak sangat yang dia bagi kat aku,, x terbalas dengan kudrat ak :( dan, dia yang tolak ak time ak eksiden ari tu, ntah lah, ak x tau la,, memang kita ni, dah ade prinsip an,,

semenjak2 ni,, dia nmpak lebih terpancar cahaya tenang tu banding sebeum2 ni,, ntah la,, nampak dia makin berubah, sampaikan orang paggil dia imam muda,,aku doakan, dia betol2 camtu,,

SEMOGA, HATI2 KITA DIPELIHARA DARIPADA PERKARA2YANG DITEGAH , AMIINN, :)

No comments: