selamat datang ke blog kanak-kanak ribena . kami bukan duta ribena juga bukan ketagih ribena . tapi kami 3 orang gadis biase yang berperangai luar biasa !inilah pengalaman kami sepanjang bersahabat .ingin menderma ? meh klik heartbeat kami di bawah ni . hehe . sempat promote ni

Tuesday 24 May 2011

kamilah kanak-kanak ribena .

sekadar ingin membuat pengenalan tentang blog yang mempunyai 3 orang admin.



+ORKED+
+ANGGERIK+
+MELATI+

kami merupakan 3 orang sahabat berjantina perempuan yang dipertemukan di bumi sekolah menengah.kami mula rapat selepas bersama-sama memasuki kawad kaki sebuah badan beruniform.bersyukur kerana telah diberi nafas sehingga ke hari ini untuk meneruskan persahabatan kami. walaupun masing-masing telah membawa arah sendiri.

+ANGGERIK+
seorang yang sangat "cool".seorang yang mempunyai aset bulu mata lentik nya.mempunyai rupa yang agak memikat.sekarang telah melanjutkan pelajaran di Universiti Malaya dalam bidang sains fizikal.

+MELATI+
seorang yang sangat humor.sangat pandai mengambil hati rakan-rakan dengan lawak spontannya.popular juga semasa di sekolah menengah.sangat cute.penyayang juga orangnya,,,LATAR BELAKANGNYA DIRAHSIAKAN,, kerana dia seorang yang agak perahsia kini..

+ORKED+
sangat suka membaca novel.sejarah adalah matapelajaran kegemarannya.boleh tahan cun juga..*eheehe* .sedang melanjutkan pelajaran di UiTM Melaka dalam jurusan pengurusan bank.bercita-cita bekerja di bank negara Malaysia.

itulah serba sedikit tentang kami.bersepakat membina blog ini untuk menceritakan tentang pengalaman hidup sehinggalah kami sudah berkahwin & beranak- pinak..*ceh..ahahaha*

segala yang tertulis di sini adalah yang benar & lahir dari hati setiap orang daripada kami.kami akan mencatatkan segala yang berlaku di kampus masing-masing kerana mengetahui bahawa kami amat sibuk untuk berjumpa setiap minggu & berkongsi cerita.jadi, muncullah blog ini.

No comments: